Porvoon Urheilijat Ry - Telinevoimistelu jaosto
Aloitussivu Etusivu Tietoa voimistelujaostosta Ilmoittautumislomake Linkit
 
 
 

Kotijumppaohjeet
Etusivu » Valikko »

Reipas jumppalainen!

Alla olevia liikkeitä harjoittelemalla päivittäin tai ainakin 4 kertaa viikossa pääset lähemmäksi tavoitetta. Valitse yksi tai useampi suoritus ja harjoittele sitä kyseisenä päivänä, ja ainakin sitä suoritusta useammin, missä tiedät tarvitsevasi paljon harjoitusta, jotta se onnistuisi hienosti!

Harjoituksissa olisi syytä pitää hiukset aina kiinni niin, että päälläseisonnassa, kuperkeikassa yms. ei pompula / nipsut paina päätä, esim. ranskalainenletti on todella hyvä. Muistathan ottaa myös kaikki korut pois; ne saattavat takertua vaatteisiisi, rikkoutua ja aiheuttaa tarpeetonta harmia.

Muista: Hyppele ainakin 5 minuuttia, että saat lihaksesi lämpimiksi ennen varsinaisia harjoituksia.

Huom.! Alla olevat liikkeet opettelemme ensin yhdessä tunneilla.  Jokaista liikettä ei tarvitse harjoitella joka päivä kotona. MUISTATHAN HARJOITUSPASSIN, harjoittelethan myös siinä olevia liikkeitä!

Harjoitukset: (esim: spagaatti ///// ///// /////) Vedä viiva (/) jokaisen suoritetun harjoituksen kohdalle, niin voit seurata mitä olet harjoitellut ja mitä vielä voisit harjoitella!

Suoritus / suorituskerrat
SILTA
VAAKA
PÄÄLLÄSEISONTA
- ILMAN TUKEA
KÄSILLÄSEISONTA
- TUKEA VASTEN
SPAGAATTI
KÄRRYNPYÖRÄ
PUNNERRUKSET 20 KERTAA
PONNISTAMISET
KUPERKEIKKA
- ETEEN
- TAAKSE
HAARAKUPERKEIKKA
- ETEEN
- TAAKSE
VATSALIHAKSET 20 KERTAA
SELKÄLIHAKSET 30 KERTAA
KYYKKYJÄ 20 KERTAA
TÄYSHAARA-ASENTO ISTUEN
- JALKATERÄSTÄ KIINNI, VENYTYS n.1 MIN. PUOLELLEEN SEKÄ KESKELLE

« Takaisin

Ota yhteyttä | pu@porvoonurheilijat.fi Sisältö © Porvoon Urheilijat Ry 2006. Sivuston toteutus © Whitestone Oy.